top of page
Search
  • treeholeproject

前男友裸照威脅我

Updated: Dec 19, 2018


我好信前男友,點知佢呃我影裸照,


分手之後叫佢delete咗佢。但係唔知佢有無。


佢仲威脅話要俾佢朋友睇, 雖然我都有佢嘅

相係手, 但係就好無安全感,


搞到我成日好想自殺

64 views0 comments

Recent Posts

See All

網友以裸照要求發生性關係

網友以裸照要並要求發生性關係。由於深怕資料會外洩,只好向友人求助。最後友人代替我與該男子發生了性關係。

上司不相信

強烈懷疑同事偷拍,上司不相信不理會.. .. ..

bottom of page