top of page
Search
  • Writer's picture影後樹窿

SP威脅send相俾其他人


我有朋友拒絕再同sp*發生關係,之後俾sp威脅,話如果唔見佢,佢就會將佢地之前影嘅相send俾其他人。


朋友覺得好困擾,我就幫佢打去青躍問,睇下報警有無用。青躍職員回覆我,呢啲事件需要公開自己個名去打官司……我地覺得好無助,亦都覺得成件事好荒謬。


*sp: sexual partner/性伴侶

87 views0 comments

Recent Posts

See All

網友以裸照要求發生性關係

網友以裸照要並要求發生性關係。由於深怕資料會外洩,只好向友人求助。最後友人代替我與該男子發生了性關係。

上司不相信

強烈懷疑同事偷拍,上司不相信不理會.. .. ..

bottom of page